Reges
Meniul Reges reprezinta punctul central din qPlus pentru gestionarea Registrului General de Evidenta a Salariatilor (REGES) la nivelul unei firme. Toate operatiile obligatorii din punct de vedere legal pot fi realizate direct din qPlus, fara a mai accesa Reges Online.

Functionalitatile sunt structurate pe mai multe niveluri:
-
Salariat – inregistrare, modificare, corectie si radiere;
-
Contract – inregistrare, modificare, modificare multipla, corectie, vizualizare istoric, radiere;
-
Suspendare – suspendare contract, modificare, incetare, anulare;
-
Detasare – incarca decizie,detasare contract, prelungire, incetare, anulare incetare, anulare;
-
Incetare – incetare contract, anulare, reactivare, anulare reactivare;
-
Mutare – incarcare decizie, transfer, schimbare loc de munca, schimbare gestiune, anulare.
Pe langa operatiunile standard, necesare pentru respectarea cerintelor legale, meniul include si optiuni suplimentare pentru o administrare completa a registrului:
-
Contracte temporare – inregistrarea provizorie a contractelor, inainte de transmiterea datelor catre REGES.
-
Puncte de lucru si Departamente – organizarea structurii interne a firmei;
-
Sporuri – definirea sporurilor aplicabile la nivel de angajator.